heskenia.reismee.nl

3e en 4e week in Afrika

Vrijdagavond ben ik optijd gaan slapen, want zaterdag (11 oktober) werden Amy en ik om 06.15 opgehaald voor een safari naar Lake Nakuru National Park.
Na een klein stukje rijden kwamen we rond 06.30 aan bij het National Park.
We hadden een eigen chauffeur en die heeft ons de hele dag rond gereden.
Het was echt GE-WEL-DIG!!
We hebben heel veel dieren gezien, leeuwen, neushoorns, apen, zebra's, struisvogels, giraffen.... noem maar op!
We hebben gelunched in een park waar ook gewoon apen los liepen, daar zat je dan op een kleedje op het gras met apen en andere dieren om je heen .. haha een hele ervaring!
Rond een uur of 17.00 werden we thuis afgezet en ik was echt helemaal gesloopt, maar voldaan want het was echt een topdag! (zie foto's)

Zondag ben ik gaan zwemmen met ongeveer 9 andere vrijwillgers, heerlijk relaxed dagje. We zijn naar een hotel gegaan en daar konden we voor 300 shilling (3 euro) de hele dag voor zwemmen.

Maandag normaal dagje, gewerkt tot uurtje of 14.00.
Dinsdag was ik lekker een dagje vrij. Heb ik mijn kamer hier opgeruimd, handwasje gedaan, en natuurlijk lekker in de zon gezeten... (die zon ga ik waarschijnlijk erg missen, dus daar geniet ik volop van)
Gisteren ben ik samen met Amy en Nancy (onze huismama) naar een school geweest en hebben we cadeautjes gegeven, zoals schriften, pennen, jojo's en dergelijke.
De kinderen gingen hun naam en het alfabet in hun schrift schrijven en daarvoor hebben wij ieder kind een sticker gegeven. Amy en ik zijn daarna boodschappen gaan doen voor want we hadden afgesproken om in avond te gaan koken voor Nancy en David (onze huismama en papa). We hebben spaghetti bolognese gemaakt met geroosterde broodjes en komkommer.
Nancy was helemaal blij en heeft echt veel ervan gegeten! Ze zei tegen ons dat we elke avond wel mochten koken!

De dagen vliegen nu echt voorbij... kan bijna niet geloven dat maandag al mijn 5e week ingaat. De eerste week dacht ik echt hoe ga ik dit in hemelsnaam volhouden zes weken lang, maar eigenlijk is zes weken niets... heb echt onwijs naar mijn zin hier!

MIjn werkplek is leuk en heel intressant, de kindjes zijn super en je leert veel andere vrijwillgers kennen.

Vandaag is Amy (mijn huisgenootje) mee geweest naar mijn werkplek, om te kijken hoe het bij mijn werk allemaal gaat en morgen ga ik mee naar haar werkplek. Ben erg benieuwd. Na morgen heb ik een lekker lang weekend, want maandag is het hier een nationale feestdag. Vraag me niet wat voor feestdag, maar we zijn lekker een dagje vrij !

Tot blogs!

Liefs mij !!

Reacties

Reacties

Hilda

Hai Hester
Fijn dat je het zo naar de zin hebt !
Geniet ze !

Hes

Komt goed!! :) Dankjewel !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!